torsdag 10 februari 2011

Roligt att det ramlar in så många mail...

haha här är några:


har varit snäll och cencurerat e-mail adresserna.





Jaha, här var det svordomar så det rinner över.
Vem har sagt att jag är Emma ?  (heter hon ens så?)

Satan på dig själv ;) 



Som om jag skulle säga det till dig, no waaay.


Där fick ni någonting att fundera på va ;)

Jaha, tack!   Jag läser inte alls bloggarna för jag skriver inte alls skvaller om dom.
Good try, eller ;)

SHIT WOW, JA DET SKA JAG ANVÄNDA SOM SKVALLERH FÖR DET ÄR EN SKANDAL
<33333333333333333333

Unge?


Ska man skratta eller gråta?   Det är frågan ;)




3 kommentarer:

  1. Skulle denna bloggen vara ''framförallt mognare än topriders'' som du skrev? Väldigt lågt att svara så på en helt neutral kommentar, hade det inte varit för dina läsare hade du inte varit något. Detta är inte ens skvaller.

    SvaraRadera
  2. Min kompis berättade just att hon kommenterat detta inlägg?! Jag vet nt vad hon skrev, men hoppas det inte var något pinsamt bara :O

    SvaraRadera
  3. estrid: Du borde se om hon är den anonyma ovanför dig. ;)

    SvaraRadera