söndag 13 februari 2011

Hmm, inte bara stalker?

I mitt hanadi inlägg så blev det starka reaktioner av henne och hennes lilla liga.

Fick höra saker som att ingen läser min blogg och att det är ouppskattad, fick höra ord som idiot, låg, fuckedup skvalleblogg, att jag ska lägga ner bloggen så blir alla nöjda och glada.   HAHA     För det första så har jag den mest lästa skvallerbloggen med över 2000 läsare om dagen Så folk läser den, och länkar den, hissar den, och dissar den.
Så, där Hanadi, där hade du fel.

Sen att du känner Nicholai, säkert vad vet jag, men vad jag har hört, av hans "flickvän" så tycker han inte såå mycket om dig som du säger.

Men till saken, fick då en kommentar av "nicholai":




Nicholai von Benzon Hollesen sa...




haha omg vilken meningläs blogg tjejer?
Hanadi är min vän och driver sönder med allt hon lägger upp!
patetiskt att du försöker ha en skvallerblogg som ingen vill kolla på:P
ha de!
Nicholai von Benzon Hollesen

hanadi sa...



Du, jag känner nicke. Fråga honom själv. Och det där om ghs att jag ska träffa honom, det var ju HAN som kommenterade "jag då? :O" , och då skrev jag upp honom. Någon stalker är jag inte heller. Jag förstår att du tycker om att skriva skvaller och så, men detta var inte så himla kul som du tror.
ha d

Att han kommenterade angående GHS är ju lite konstigt eftersom du inte har några kommentarer på det inlägget ;)
Jag tycker som många andra att det var ganska kul ;)

Och så av slutar hon med ha d 
Hur jävla svårt är det att förfalska sitt namn på en kommentar och skriva nicholais bloggadress ja, hon kan väl det utantill, säkert hans pappas namn också.

Och när "båda" slutar med ha de. 

Hanadi, vi vet att du skrev kommentaren.

20 kommentarer:

  1. du, din lilla råtta :) .. fråga nicke själv ! Han sa ju till mig att han skulle kommentera. seriöst? är du typ efterbliven,för det verkar så. Och när nicke skrev: "tjejer", så syftar han på mig o min kompis alicia, för vi båda känner honom. Du, om du ska till ghs, då hoppas jag att jag träffar dig, vågar du säga nått till mig face to face? .. det tror jag knappast

    SvaraRadera
  2. men hur jävla svårt e de? E du född igår ?
    Kolla ip-adressen!

    SvaraRadera
  3. om du kollar på min bdb, iLady, så har jag lagt upp en bild om ghs...

    SvaraRadera
  4. hahaha, herregud... vad patetisk hon Hanadi är, jag dog helt seriöst av skratt!

    Tummen upp för detta inlägg tjejen.

    SvaraRadera
  5. Öhm? Du jag tror faktiskt på Hanadi, har henne som vän på BDB och hon känner Nicke? Liksom? Ta reda på fakta innan du skriver saker som inte ens är sant.

    Idi.

    SvaraRadera
  6. ja , jävla fuckedup skvallerblogg är det .
    det va fan nicke som skrev , inte hanadi .
    du vet fan inte ett jävla piss om de .
    helt jävla meningslös blogg ,
    skvallerbloggar brukar va bra , men den här sög !
    ha de bra , för de har jaaa !

    SvaraRadera
  7. Alltså, är du ... efterbliven.. Patetiskt ?

    Man kan inte lägga upp massa fakta, sprida massa rykten, innan man har tagit reda på om det man faktiskt sprider är sant. Sånt här kan man anmäla. Genom att när du går och skriver en massa saker om Hanadi, som du inte vet är sant, för det kan du inte veta, så sprider du ett internett rykte, och speciellt när du inte vet om det är sant eller inte, kan man faktiskt få straff för sånt... Sen blir jag fan irriterad på dig, vara så kaxig och bara gå på någon sådär, kanske är du i själva verket avundsjuk på att hon känner Nicke? Låter faktiskt lite så i det sättet du skriver på, kränkande. Det är nog jävligt lätt för dig att sitta där hemma och skriva massa saker på din blogg som du tror jag är så uppskattad, men vad vågar du säga i verkligheten? Inte mycket, gissar jag på. Och även om du har en populär blogg, så har du ingen rätt till att sprida falska rykten, tänk lite innan du skriver saker.

    / Elin.

    SvaraRadera
  8. och när "nicholai" skriver : patetiskt att du försöker ha en skvallerblogg som ingen vill kolla på:P

    Vad menar han/hanadi med det när hon/han själv kollar din blogg! x) din blogg äger och ifall något tar åt sig så är väl det dens fel. haha :D:D

    SvaraRadera
  9. men shit lägg av bara, hur svårt e de ?!
    snälla man får gilla vem som hälst ellerhur?
    och man får skriva snälla saker om folk hur mycket man vill, men tydligen inte för dig din patetiska unge! -.- man VET att det är nicke som skrev du säger bara att det var hanadi som skrev det för att ha nått och skriva om i din lilla fi*t blogg ellerhur ? mhm skaffa dig ett liv tack!

    SvaraRadera
  10. faan va kaxigt att du änns bryr dig -.- lägg ner denna skit bloggen och skaffa ett liv utan skvaller.. elr e det för svårt för dig?? jag känner hanadi väl och jag lovar dig, du kan faan inte ha mer fel om henne

    SvaraRadera
  11. JO du som driver bloggen det räcker med att Hanadi skickar in en anmälan till ex. polisen. Du vet att när man hänger ute folk så kan man hamna i domstol va?
    Om Hanadi känner sig illa till mods är det samma sak som att du mobbar henne via din blogg. Haha du vet jag är med i en ungdomsgrupp i min skola så kan mycket om det. Så om hon känner sig utnyttjad/ mobbad eller liknande så skickar hon in en anmälen och vet du vad som händer då? Jo du får böta ca 100 000 kr. Kanske inte är så kul att få leva med en skuld hela livet ? ;/
    Så om du gör rätt nu så skiter du i detta eller kontaktar Nicke för att få reda på att detta e sanning, vilket jag vet att de e :)
    Eller så håller du dig till sanningen i fortsättnigen för jag tror inte du skulle tyckt det skulle vara så kul att bli uthängd? Eller det kanske du gillar inte vet jag ...

    SvaraRadera
  12. Klart som fan att du får besökare när du hänger ut folk. Personen som blir uthängd kommenterar ju och blir sur och då ställer denns vänner upp ! ENDA anledningen till att jag läser din blogg är för att hanadi är min vän och jag ställer upp för henne. Hur svårt är det att bara trycka på radera och ta bort inläggen om nu du märker att det blivit sån reaktion och att hanadi inte vill att du har kvar det ?

    SvaraRadera
  13. Så onödigt att du ens lägger dig i hennes liv?
    Hon har inte gjort dig ett SKIT, låt henne
    va och skaffa dig ett liv istället för att sitta
    bakom en dataskärm o klaga på folk! Idiot.
    /Elin

    SvaraRadera
  14. Elin & Fanny jag dööör! HAha ni får ett sms om Brf snart :p xdddd. // Emma

    SvaraRadera
  15. Stort jävla cred till din blogg!
    Äntligen en skvallerblogg som inte är rädd för att provocera ;D ALLTSÅ, jag verkligen älskar allt jävla korkat folk som kollar bloggen fastän den tydligen är sämst.

    HATERZ. :D

    SvaraRadera
  16. Och, om ni inte har märkt det, så står det Östadkulle ridläger länkat i hans namn..

    SvaraRadera
  17. jag är inte hans flickvän -.-
    Vi bara snackar och så. och tydligen gillar han mig, och nicholai har skrivit på pm till mig : hon är lite jobbig! :p

    det var svaret för att jag gnällde på honom om att hon och henne " kompisar " stalkade min bdb

    SvaraRadera
  18. kan inte finnas så mkt skvaller i ridsporten..

    SvaraRadera