torsdag 10 februari 2011

HAHA...

..någon börjar bli rädd för konkurans!



för er som inte ser vad det står:

- om rsskvaller är Emma (topriders) vet jag inte.  Men en sak vet jag
att den är en sjukt omogen skribent och väldigt dålig blogg överhuvudtaget så jag tror
inte topriders skulle ändra sig så snabbt.
Men vem vet?



Kan inte annat än och skratta åt henne!   Jag har inget att försvara mig med, och jag behöver inte försvara mig ett skit.  Min blogg är så mycket snyggare, fräschare, bättre och ja,  mognare.

Dom flesta vill läsa en skvaller blogg som är rapp i käften och inte gullar med varenda liten bloggare.

Så jag säger bara, rädd för konkurans?  


Kom an då

2 kommentarer:

  1. hjälp vad du kaxar då. jag gillar din stil att du inte gullar utan tar reda på det riktiga skvallret, men det behöver inte betyda att man är tyken. detta är inte ens skvaller överhuvudtaget :;)

    SvaraRadera