söndag 13 februari 2011

Hanadi - ilady.blogg.se, lite besatt av Nicholai?

Ja, vad ska man säga här då, känner hon ens killen?  På Nicholai från Ponnyakutens frågestund ser man tydligt hur Hanadi tar sig tid att svara på alla frågorna och försvara honom, hon skickar även massor med mail till honom om att få komma och fotografera, skriver om honom i sin blogg och ja, är lite av en stalker?
Tydligen svarar inte Nicholai men det verkar inte stoppa henne från att fortsätta.


Haha, har printat lite av alla saker som hon har skrivit om honom.

Här är några av alla hiss:ar hon har gjort om honom









Här försvarar hon honom:


Sen lite övrigt där hon nämner honom



Här skriver hon vilka hon tänker träffa under GHS (göteborg-horseshow)


Sen en kommentar som hittas i Nicholais frågestund


Haha, Hanadi, dream on.   Jag tror att han klarar sig utan att du kommer och fottar
om jag ska vara helt ärlig, jag tror att Nicholai börjar bli ganska irriterad, eller?



Nästan skrattretande!   Hur känns det att ha en stalker Nicholai?







13 kommentarer:

  1. roligt inlägg :> för det är något som ingen annan skvallerblogg har nämnt ;)

    SvaraRadera
  2. Hur orkar du? Avundsjuk eller? ;) Asså Hanadi har lärt känna Nicke via internet och vet du hur jag bet detta? Jo jag rider på samma ställe som hon. Du tror säkert att jag ljuger men finns på bild med min sköthäst, en grå ponny :p men du kan ju alltid fråga Nicke om du vill ;)

    SvaraRadera
  3. Du, jag känner nicke. Fråga honom själv. Och det där om ghs att jag ska träffa honom, det var ju HAN som kommenterade "jag då? :O" , och då skrev jag upp honom. Någon stalker är jag inte heller. Jag förstår att du tycker om att skriva skvaller och så, men detta var inte så himla kul som du tror.
    ha d

    SvaraRadera
  4. men förfan , låt hanadi va ?
    ni vet fan inte ett piss om någonting bakom dom här inläggen .
    så käften med er , värt o säga massa skit ,när ni inte vet något om ''bakgrunden'' .
    jag känner hanadi , o de ni skrev här va ju fan helt meningslöst !
    nä hon får sååååå inte skydda han , shit !
    jag trodde de va sånt kompisar gjorde för varandra -.-'

    SvaraRadera
  5. och en sak till. Jag försvarade honom kanske för att det är just det som kompisar gör för varann eller? ... gud, är ni efterblivna eller nått? Seriöst, lägg ner din lilla skit blogg så blir ALLA nöjda och glada :)

    SvaraRadera
  6. jag skrev de förra inlägget från alicia .
    btw , det här bloggen va LÅÅÅÅÅÅÅG !
    fuckedup skvallerblogg -.-'

    SvaraRadera
  7. haha nicholai hatar henne xd
    jag borde veta om någon när vi är på g lixom hahahah :p

    och hon skrev till mig att han och hon var kompisar och skit :s så frågade man honom, och han bara : noo way :s

    SvaraRadera
  8. haha omg vilken meningläs blogg tjejer?
    Hanadi är min vän och driver sönder med allt hon lägger upp!
    patetiskt att du försöker ha en skvallerblogg som ingen vill kolla på:P
    ha de!
    Nicholai von Benzon Hollesen

    SvaraRadera
  9. Jag gillar Nickes kommentar (a)
    Hahahaha!

    SvaraRadera
  10. skaffa ett liv, och va inte så jävla avensjuk på alla andra.

    SvaraRadera
  11. HAHA, älskar alla kommentarer! Det här är en SKVALLERBLOGG, de kanske inte brukar vara så seriösa? ;)
    Fattar ingen att skvallerbloggarna ÖVERDRIVER för att få läsare?

    SvaraRadera
  12. en somhar ett liv!!26 februari 2011 kl. 23:23

    seröst erkänn att ni inte har nått liv eftersom ni måsterförstöra andras liv!! skaffa ett livvv okej eller är det svårt kanse???

    TA BORT BLPOGGEN SOPPOR!!

    SvaraRadera
  13. er blogg är faktisk riktigt bra, även om ni är lite väl "hårdhänta" ibland. keep up the good work. :)

    SvaraRadera