fredag 8 april 2011

Förklaring

Jag förstår att ni börjar tröttna på uppdateringen, men jag berättade ju allt jag har att göra på dagarna i videoinlägget så jag hoppas att ni fattar!


Sen har man inte så mycket inspiration när man nästan bara får skit, eller hur ;)
Men tack ni som berömmer mig och säger fina ord, ni är guldvärda!


Så vill ni ha bättre uppdatering får ni faktiskt ge lite tillbaka också!  jag menar inte alla, utan bara dom som klagar!


För jag vet att ni älskar att hata mig trots allt ;)


Jag vil absolut inte att ni slutar att kommenterar era åsikter osv. men när ni börjar kalla mig för saker som är orättvisa tappar man gnistan, eftersom ni inte känner mig och ni inte vet vem jag är :)
Dock har jag blivit starkare och fått mera skinn på näsan av allt skit som jag har fått för det här egentligen, så det blir en win-lose situation, och i'm the winner :D




Det här blir det sista och första inlägget om mig sälv och när det blir så personligt! 

8 kommentarer:

  1. Du är underbar! <3

    SvaraRadera
  2. du e ju sjukt rolig, och jag tkr inte du har gått över gränsen och jag uppskattar att du inte skrvit om mig! keep the good work up ;) <3

    SvaraRadera
  3. keep up the good work, tjejen ! ;)

    SvaraRadera
  4. Har fortfarande inte fått sporrarna...

    SvaraRadera
  5. Tänkte såhär när jag klickade in på bloggen : "Om hon inte har uppdaterat sen förra gången, slutar jag att läsa ". Så grattis, du behöll en läsare.

    SvaraRadera
  6. KOM IGEN , vi saknar dig !!!!!!!

    SvaraRadera
  7. riktigt bra blogg!
    en blogg som växer i bloggvärlden är dressyrteam.blogg.se så kolla in där kanske du kan hitta nåt kul
    sen finns det ju dressyrmupparna,ponilovers, & ungadressyrryttare :)

    SvaraRadera
  8. hej, fin blogg, vi följer den!
    Skulle vara så snällt om ni kunde skriva nåt snällt som våran blogg!
    http://skimmelmupparna.blogg.se

    tack :) / vilma & wilma

    SvaraRadera